II კლასის მოსწავლეებს სასწავლო წლის ბოლოს უნდა შეეძლოთ თხრობისას თანმიმდევრობის დაცვა; ტექსტიდან საჭირო სიტყვების/წინადადებების მოძიება; დამარცვლით/მთლიანი სიტყვებით გაბმული კითხვა; საგნების, მოვლენების აღწერა სათანადო ლექსიკის გამოყენებით; გამომუშავებული უნდა ჰქონდეთ წერის ელემენტარული უნარები: სათაურისა და ძრითადი ტექსტის წერილობით გაფორმება; კითხვებზე სრული პასუხის გაცემა და დამოუკიდებლად ჩაწერა; გააზრებული კითხვის მარტივი ხერხების გამოყენება.
კალიგრაფიის კონკურსი – I სემესტრი