სასწავლო წლის ბოლოს მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება; მსჯელობა ნაწარმოებში ასახული მისთვის გასაგები და მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ; განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემა; დისკუსიაში მონაწილეობის მიღება; სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის დამოუკიდებლად დაწერა და შექმნა ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის აუცილებელი წესების გამოყენებით.
შემაჯამებელი
პირველ სემესტრში – 4 ; მეორე სემესტრში – 5
შუალედური გამოცდები
I სემესტრში, ნოემბრის ბოლოს ჩატარდება შუალედური გამოცდები. დაწერენ უცხო ტექსტის გააზრებას.
გამოცდა
სასწავლო წლის ბოლოს ჩაუტარდებათ ზეპირი გამოცდა. შემოწმდება წლის განმავლობაში შეძენილი ლიტერატურული და გრამატიკული კომპეტენცია.
“თავისუფალი წერა“ – II სემესტრის აპრილის დასაწყისში
მოსწავლეები თავიანთ ნაწერებს დაასურათებენ, მოეწყობა გამოფენა და შექმნიან დიდ წიგნს. საუკეთესო ნაწერები დაიბეჭდება სასკოლო ჟურნალში.