7 კლასი ( A1 დონე – ენის  ელემენტარული  ცოდნა)

მეშვიდე კლასში რუსული ენის სწავლების მიზანია: ხმამაღალი კითხვის ტექნიკის სრულად  ფლობა; უცნობი ტექსტის წაკითხვისას გაცნობითი, შესწავლითი და ძიებითი კითხვის სტრატეგიების გამოყენება; მარტივი  კორესპონდენციის გაგება: ღია ბარათის, წერილის, მოსაწვევის, საგაკვეთილო ცხრილის, კვირის განრიგის, ანკეტის შევსება, კარნახის  დაწერა.

მეშვიდე კლასში მოსწავლეებს შეუძლიათ რუსული ენისათვის დამახასიათებელი ინტონაციისა და გამოთქმის დაცვით ტექსტის მოკლე შინაარსის გადმოცემა და პირადი აზრის  გამოთქმა  ამა  თუ  იმ  პერსონაჟის  ქმედებასთან   დაკავშიორებით.

მოსწავლეები  ეცნობიან  რუსული  საბავშვო  მხატვრული  ლიტერატურის  ნიმუშებს.

8 კლასი

მერვე კლასის დამთავრების შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ პრაგმატული ხასიათის სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგება, საკომუნიკაციო სიტუაციების ამოცნობა, თხრობითი ხასიათის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტებიდან სათანადო ინფორმაციის ამოკრეფა, ამა თუ იმ გმირის დახასიათება, ტექსტში აღწერილი მოვლენის გაანალიზება  და  შეფასება.

მერვე კლასის დამთავრების შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ ღია ბარათის, მოკლე წერილის (ხელნაწერი და ელექტრონული ვერსიის), მოსმენილი ადაპტირებული ტექსტის მოკლე შინაარსის წერა  ორთოგრაფიული და გრამატიკული ნორმების დაცვით.

სწავლის პროცესში მოსწავლეები ეცნობიან რუსეთის ტრადიციებს, ზნე–ჩვეულებებს, ქვეყნის ისტორიას, პოლიტიკურ წყობას, ღირსშესანიშნაობებს, ლიტერატურისა  და  ხელოვნების  მოღვაწეთა  ცხოვრებას  და  შემოქმედებას.

9 კლასი  (A2  დონე  – ენის  ძირითადი  მომხმარებელი)

რუსული ენის მეცხრე კლასის პროგრამა მიზნად ისახავს დაგროვილი ლექსიკური მარაგის თავისუფლად გამოყენებას ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის დროს; საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებების, სატელევიზიო რეპორტაჟების, მხატვრული და დოკუმენტური ფილმების, ინტერვიუების გაგებასა და  გააზრებას.

მოსწავლეები აქტიურად მონაწილეობენ საკლასო ინტერაქციაში, გაბმულად და თანმიმდევრულად ყვებიან იმას, რაც თვითონ გადახდათ თავს ან სხვის მოყოლილ ამბებს; ფლობენ კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიებს, ამზადებენ და წარმოადგენენ პრეზენტაციებს; კითხულობენ და იგებენ ტექსტებს ისტორიის, კულტურის, ბუნებისმეტყველების სფეროდან. წერენ წერილს, აგებენ თხრობითი ხასიათის ტექსტებს გეგმის მიხედვით.

მოსწავლეები გეგმავენ, ანაწილებენ ფუნქციებს, ასრულებენ და წარადგენენ აუდიტორიის წინაშე კვლევითი ხასიათის  ჯგუფურ და ინდივიდუალურ პროექტს ისტ–ის  გამოყენებით.

მოსწავლეები ეცნობიან რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუშებს, ახასიათებენ მოქმედ პერსონაჟებს, ახდენენ ნაწარმოებში ასახული მოვლენების ანალიზს და შეფასებას, ავლებენ  პარალელებს  ქართულ  ლიტერატურასთან.