II კლასის მოსწავლეებს  სასწავლო წლის ბოლოს უნდა შეეძლოთ თხრობისას თანმიმდევრობის დაცვა; ტექსტიდან საჭირო სიტყვების/წინადადებების მოძიება; დამარცვლით/მთლიანი სიტყვებით გაბმული კითხვა; საგნების, მოვლენების აღწერა სათანადო ლექსიკის გამოყენებით; გამომუშავებული უნდა ჰქონდეთ წერის ელემენტარული უნარები: სათაურისა და ძრითადი ტექსტის წერილობით გაფორმება; კითხვებზე სრული პასუხის გაცემა და დამოუკიდებლად  ჩაწერა;  გააზრებული  კითხვის  მარტივი  ხერხების  გამოყენება.

კალიგრაფიის კონკურსი – I სემესტრი